2013. november 5., kedd

Csak úgy, mert szötymöröty és prütymürüty

Ez brainstorm lesz az elvadultabb fajtából, mert totál le van szívva az agyam, meg még zsizsikel is és nem tudom, hogy kéne lelazítani . Hogy kapcsoljuk ki, amikor egy tömött nap után tolongani kezdenek az emlékek? Mert nekem sürgősen kéne a buksimra egy off/on gomb. Oké, hogy végre olyan munkát végzek, amit élvezek, imádok és farokcsóválva nyáladzottam rá évek óta, de a szellemi munka egy felől elég megterhelő is. Ráadásul napi 24-ben duruzsol a fejemben a tegnap belinkelt Placebó szám. Hahóóó! Offot! Valaki! Sürgősen!
Amúgy tegnap vettem egy nagy levegőt és 1 év kínlódás után végre újravarrtam a kabátomon azt a gombot, ami folyvást úgy lóg, mint aki holnap feladja és el kíván veszejtődni. Kitartó volt ő is, én is. Ő nem esett le (bár ennek érdekében eleget ráncigáltam, tekergettem), én meg mostanáig nem varrtam újra, de most olyan betonbiztosra ráerősítettem kiskabátomra, hogy az összes többi gomb tűnik mellette lazának. Vicces. :D
Jah! És azt meséltem, hogy végre van lámpám, meg az órám is jól jár? Az óránál megvártam, amíg végre megkezdődik a téli időszámítás (mert nem tudtam átállítani a nyárira), a lámpa ügyében meg égőt loptam egy másik alig használt szobából, mert hetek óta hiába könyörögtem szüleimnek, hogy vagy vegyenek, vagy mondják már meg technikai analfabéta személyemnek, merre keressem ezt a takarékos, cukker, speciális égőt. Hát... Végülis megoldottam, nem? :D
Szóval halleluja. :) Ilyenkor döbbenek rá, hogy az élet tulajdonképpen apró örömök összességéből áll és nem, akkor sem hagyom magam elkenődni emiatt a szötymöröty, prütymürüty és még sorolhatnám időjárás miatt. Szép, új rózsaszín esernyő alatt ne borongjon már az ember. Nem igaz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése