2013. október 23., szerda

Home made trükkök edzéshez

Avagy hogyan ússzuk meg occón. :P
Nah szóval, edzegetek, mert ugye azon szerencsés alkatúak közé, akik egy kis darab csokit sem ehetnek büntetlenül (mondjuk nem is tudok megállni egy kis darab csokinál, vagy csak oltári nagy nehezen). Szóval, ha egy kicsit félrefordítom a fejem és folyton korgó gyomromra, valamint állandóan csorgó nyálamra hallgatok, akkor igen könnyen meglendül alattam a ló és máris 5 kilóval nehezebb vagyok, amit aztán hosszú, kemény munkával megpróbálok ismét a normál felé közelíteni. Ki is próbáltam már ezt-azt - már persze, ami ingyen, vagy majdnem teljesen ingyen elérhető számomra. Így jöttem rá, hogy nem kell nekem ilyen kis kétkezes súlyzó, ami 0,5-1 kg-s verzióban is létezik. eszembe jutott egy jóval egyszerűbb és olcsóbb megoldás. Elővettem két kézbe kényelmesen beleférő 1 l-s üveget, megtöltöttem, aztán had szóljon. És működik! :D Szóval nem kell drága edzéskiegészítőkre költeni, elég csak kreatívnak és ügyesnek lenni. :)
Igen, most tökre elégedett vagyok magammal. XD Amúgy is elégettem több, mint 1000 kalóriát ma, szóval jobb kéz, bal váll ütöget. Bravó. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése